Seldarel Xoxox eşim bakamadı ama ben baştan sona izledim sünnetini yanlış birşey yaparlar mı korkusuyla🙄canımdan can ömrümden ömür gitti o hiç hatırlamayacak hissetmedi ama ben ömrüm boyunca unutamıcam🤦🏻♀️
Seldarel Xoxox iyi yapmışsın ben dayanamadım girdim keşke girmeseydim unutamıyorum 🤦🏻♀️Sütün gitmesi ya şükür ama gidebilirdi doğru🙏🏻
Gizemeren Xoxox ben araştırma hastanesinde klipsli dikişsiz yöntemle yaptırdım çok memnun kaldım oğlum 3 aylıktı ilk iğne vururken hissetti onun haricinde sümnet olurken ağlamadı bile sadece iğnenin etkisi geçince çişini yaparken bizi zorladı sadece 1 gün sabah akşam calpol verdim ondan sonra bi sıkıntı yaşamadık ilk çişi ve iğne etkisi geçimce zorlanırsın yani😌 bize krem vermedi o klipsi çıktıktan sonra her gün kantaron sürdük 15 gün içinde de her şey geçti
Xoxox Gizemeren saol canim şuan bizde iyiyiz cok şukur. Bizimki biraz sinirli bide ameliyathanedeki gorevli sevmek istemiş insanlarida yadırgar oldu korkmuş 4 5 saat agladı. Bize calpol fitil bide krem vermisler. Sali cikiyo klips bakalm umarim cabucak iyilesir kuzum
Seymahamza1 Xoxox ben 49 günlük yaptırdım ilk 2 gün gerçekten zor geçiyor sonraki günler çok rahat tavsiye ederim hangi şehirdesiniz Ankara’da iseniz doktorda öneririm.
Meryemmtemev Xoxox ettir canı kücükmüş hiç bi sakıncası yok ama sünnetden snra serin yerde durmaya calışın ki kanaması olmasın ben Antalyada yasıyorum burada doktorlar nisan eylül arası sünnet tavsiye etmiyor kanama cok olur diye ben oglum 1 bucuk yaşındaykrn yaptırdım ilk gün zor oldu çişini yaptıkdan sonra kalktı oynadı hiç sıkıntı yaşamadık
Xoxox Meryemmtemev canim klipslide kanama olmuyomuş. Oldugumuz yer de serin. Saol bilgilendirdigin icin🙏😊
Denizbey Xoxox hiç durma hemen yaptır ne kadar erken o kadar iyi hareket etmemesi daha iyi onun için bebeklerin hücreleri hızlı yenilendiği içinde çabuk geçiyo psikolojik olarak da hiçbi korku hissetmiyolar bizim akrabamızın oğlu ağlıyodu beni niye bebekken yaptırmadınız o zaman korkmazdım diye 2 güne geçiyor fakat baticon sürdürüyo bazı doktorlar kesinlikle sürmemeni öneririrm bana ulaş sana oğluma kullandığım kremi söylerim ondan kullanırsın ilk gün biraz zor oluyor tabi ama ikinci üçüncü gün normale dönüyosun
Xoxox Denizbey canim bize k fenidex jel yazmiş bu mu senin krem. Bide daha klips cıkmadi ekstra bisey yazar mi bilmiyorum. Hastahaneye gidecegimiz gun tuzlu suda oturt bide az bisey zeytinyagi sur dedi sizde yaptiniz mi bunu. Ben 2 bucuk aylik bebegi nasil yarim saat tuzlu suda tutcam onu bilmiyom
Denizbey Xoxox fito ve fucitec benim kullandığım kremler ben sargısı açıldığında her bez değiştirdiğimde bi birini bi birini kullandım çok da iyi geldi
Cinkos 1 aylıkken yaptırdık, ilk çişinde bile ağlamadı hiç ağlamadı. Sadece tedirgin şekilde değiştirdik altını biraz. 1 hafta sonra hiç bir şeyi kalmadı. Erken yaptırmanızı öneririm.
Mehtap91 Xoxox ben 1 aylıkken yaptırdım cok rahat geçti uykuda iyileşti valla. Hareket edemezken daha rahat oluo daha çabuk iyilesio hemen yaptırın derim.
Eymengoktug Eveb19 bizde sunnet ettireli 15 gun oldu bize de soylemedi doktor bende yapmadim kontrol de yapismis 1 ay sonra elimle ben açayım dedi açarken çok agladı mı nasıl açıyor kaç gündür düşünüyorum
Eveb19 Eymengoktug evet açarken ağladı ve o yapışan yer yeni sünnet olduğu gün ki gibi kırmızı oluyor bizim ilk gün çok fenaydı açıldıktan sonra 2.gün normale döndü oğlum ama 1hafta oluyor hafif kırmızılık var hala. Her altını aldıktan sonra elimle açıyorum iyice ne olur ne olmaz diye sende öyle yap canım
ftmnrt Xoxox 49 günlükken yaptırdım üstümüzden yük kalktı ne kadar erken o kadar iyi. 3.günde dikişleri düştü 1 haftada tamamen iyileşti. dönemediği ve sürekli uyuduğu dönem olduğu için hiçbir sorun yaşamadık fazla beklemenizi tavsiye etmem 👍🏻