Xoxox bende 2,5 aylıkken yaptırdım hiç bilmedi sadece ilk gün çişini yaparken ağladı o kadar 3 günü bulmadan iyileşmişti bilmiyolar yani erken yaptırmak en iyisi .Hı birde sünnet ten çıkınca açlıktan çok ağladı ama ben hemen uyuttum sakinleşti uyandığında da ağlamadı hemen karnını doyurdum aç kalma süresi bitince