prensannesi5 bizdede aynı şey başımıza gelmişti derin dondurucumıza. içindeki suyu tahliye ettik su döktük önce bi güze yıkadık sonra içinde karbonat, tarçın,kahve. ne varsa koyduk o koku geçmedi. zaten devreleride yanmıştı tamirde edemedik çöpe gitti🤷🏻♀️ yani kahve her kokuyu alır ama iflah olmadı dondurucu