Doğuma memleketimize gittik biraz kalıp eve geri döndük kapıyı açar açmaz bi koku meğerse biz yokken sigorta atmış ve buzdolabı çalışmamış buzluktaki herşey çöpe gitti ve geriye çok kötü bi koku kaldı bir sürü şey denedik ama bi türlü geçmiyor ne yapsak geçirebiliriz bu kokuyu
Et vardı o koku yapmış