prensannesi5 canim aynisi benim basima geldi 5 yil once .Karbonatli suyla sildim bi güzel.Sonra en altta arkada kutu gibi bisey var oraya buzluktam akan sular doluyor onu cikarip temizledik.Içi hep kanlı suydu.Sonra eşim boru tarafindan gül suyu doktü tabi önce fişini cekmistik temizlerken.sonra buz dolabinin buzluk kısmı donmaya baslayinca o koku kaybolduu gitti .Bende tam 1 hafta temizlemekle ugrasmistim cnku