Oznureyll çok geçmiş olsun. İyi ki gitmişsiniz özel hastaneye. Daha saatlerce bekletirlerdi açılma olsun diye. Ben de devlette yapacaktım. Maddi durumdan değil ama özeller sezeryana alıyo hemen diye normal doğum istiyodum. 32. Haftada nstde sancı göründü yatış verdi doktor. ciğerleri gelişsin diye ilaç verdiler. Gelen giden bakıyo açılma hiç yok. Gram sancı hissetmiyorum. Söylüyorum da sancım yok diye. Sanki cezaevine düştük. Çıkmak istiyorum bi şey olursa hemen geliriz diyoruz. Kimse cevap bile vermiyo doğru düzgün. En son nöbet değişimi var gelen doktora söyleyin dediler. Gelen doktor eşimi odadan kovar gibi konuştu. Muayene etmek için çıksın diye. Ben de benim hiç sancım yok çıksak hastaneden olur mu dedim. ‘emredersiniz başka isteğiniz var mı’ dedi. Ve o kadar kibar şekilde sordum ki. Asla doktorlara terslenen, iddalaşan kişiler değiliz eşim de ben de hep yardımcı olmaya çalışırız. Doktor gitti odadan. Hemşireye getirin ne imzalıcaksam kalmıcam ben dedim sinirli şekilde. Doktora da söylendim biraz hemen çıkmak istiyorum dediğim halde önce doğum katından yataklı katına aldılar. orda ikna etmeye çalıştılar. (Yatan hastadan ekstra para kazanıyolarmış ondan o kadar yalvarmışlar kalmamız için sonradan öğrendik) En son akşam 9da çıkabildik. Herçekten karakola düştük sandık. Eşim o gğn asla burda yapma doğumu dedi. Eşimi doğurtan doktora gitmeye başladık. İyi ki de yapmamışım bebeğim 4 kilo doğdu. Kocaman bebeği zorla normal doğurtcaklardı. Doktorum kanalda sıkışabilir, omzu kırılabilir kanala da girmemiş zaten direkt sezeryana alalım boşa saatlerce sancı çekme dedi. Allah bilir şehir hastanesinde doğum yapsaydım bebeğime bi şey olcaktı belki de.