Oznureyll bazı devlet hastanelerinde ki çalışanlar gerçekten insan mı diye sormadan edemiyorum ağzım küfürle doldu bende devlet Hastanesi’ne baştan gidiyordum taaaa ki 33 haftamda ciğer gelistiri yaptılar zorla yok erken doğum olursa bebek kuvezde kalmasın diye bebeğimin böbreklerinde sıkıntı varmış onu söylemediler bana özele gittiğimde öğrendim.. o ciğer gelistirici ignelerden dolayı tansiyonum sürekli inip çıkıyordu . Doğum seruvenim çok zor zor zor geçti göz göre göre ölümden döndüm diyebilirim spinal anestezi ile doğum oldu oglen 13,25 de doğum başladı bebegimi kucağıma 13,40 da aldım sonra tansiyonum 25 e çıktı masada makinalar ötüyor ama benim beynim davul gibi oldu midem çok kötü oldu ameliyatı bırakıp başıma kosustular boyun yandaki omurilikten iki tane iğne yaptılar tansiyonum düştü 3gun nefes almakta zorlandım oturdum ağladım anestezi doktoru dedi Allah’ına dua et genel anestezi veya normal doğum yapmadın çoktan ölmüştün dedi bunu şuan yazıyorum ve ağlıyorum kızımdan 2 saat sonra çıktım ameliyat masasından çıktığımda eşim kapıda dizlerinin üzerine çöküp hüngür hüngür ağladığını görünce daha kötü oldum Allah’ım kimseye yaşatmasın