Oznureyll ben özelde doğum yaptım. hep normal istedim ve doktorum vücudun da çok müsait dedi. 40+0’da nişanım geldi, ertesi gün suyum geldi hafiften. o gece sancılar gelmeye başladı, ertesi sabah yatışım yapıldı. sancılar devam etti ama 5cm açılma da kaldım, bebeğim büyük olduğu için inmedi. doktorum ile hep konuşarak, kendim biraz daha deneyeyim diyerek 24 saat sancı çektim ve sonunda sezaryen ile 4850kg bebek doğurdum. kendim böyle istedim, pişman değilim. size yapılan çok kötü olmuş. sezaryen belirli durumlarda gerekli, tıp ilerledikçe ortaya çıkan bir yöntem. sonrası biraz zor oluyor ama ne annenin ne de bebeğin o stres ve tehlikesine değmez. devlette doktorun kim olduğu ve bakış açısı çok önemli.