Selin3561
Araştırmayın. Ben de stresten kasılıyordum dediğiniz gibi ateş basıyordu. Hala basıyor stres yapınca ama en azından kasılmıyorum. Rahat bırakmaya çalışıyorum. İlaca başladım doktora gittim üstesinden gelemedim çünkü. Bana hastalık araştırmak falan yasak mesela. İlaçların reçetesini dahi okuma dedi doktor. Haber izlemiyorum hastalık ölüm konuları geçen yerde lafı değiştiriyorum.