Selin3561 yaz geldi bol bol dışarı çıkmamız lazım..bu hastalık insanı içine çekiyor kendini hayattan insanlardan soyutluyosun..hiç biyere gidesim gelmiyor hiç kimseyle konuşasım heryerim uyuşuyo sanki yatıp elimde telefon niye böyle oluyo diye bakınıp duruyorum..şimdi kardiyolojiden tekrar randövu alıcam yine bişey çıkmazsa(inş)kendimi psikolojik olduğuna ikna edip psikayatriste gidecem..öyle yorgunum ki ama yalnız değilsin işte bunu bul çağımızın hastalığı🤧