Büyük oğlum da ilk verdiklerin de '' bumuydu dedim " kap kara birşey kaynıma eltimin kızına çok benzetmiştim.. Oğlumu hemen benimsiyememiştim.. Oğlum annem diyemedim 2. Oğlum da ilk ne dedim hatırlamıyorum ama onu da hemen ismi ile sevemedim ilk başta