Acemianne10 sukusu21 sezeryanla doğdu oğlum, ilk sesini duyunca saati sordum, yanıma verdiklerinde de annemm deyip ağlamıştım. gerçekten tarifsiz bir hismis anne olmak, canı gönülden isteyen herkese nasıl olur inşallah 🤍
Merveada21 sukusu21 hiç bır şey diyemedim kuvezde yatıyordu her yeri hortumlar kablo doluydu yüzünün her yerini inceledim kokladım o masum bakışı savunmasız halini dusunhnce hep üzülürüm
Sensusfreud sukusu21 yüzünü görebilir miyim diye tekrar tekrar sormuştum sanki hiç göremeyecekmişim gibi vermeyecekler sandım heralde bi an 😂
miracefeninannesii sukusu21 İlk göğsüme verdiklerinde ağlama lütfen bende ağlarım bak demiştim. Kucağımda odaya götürdüğüm de anne bunu ben mi doğurdum şimdi demiştim. 😂😂
Mariposa sukusu21 büyük kiZimda genel anestezi ile doğum yaptım odama gelmişti, ayy bu benim mi demiştim ve ağlamıştım :) İkinci kiZimda spinal anestezi oldum doğduğunda Dr hemen gösterdi “oyy kurban olam ne güzelsin “ demiştim :)
Busra2013 sukusu21 ben uniiiii demıstım😂😂😂😂nasıl sesı geldı agladım uniii dedım uni benım sevme bıcımımdır😂uniii bu nıye boyle kucuk demıstım
Gryffindor Ağlayarak bu nasıl güzel bir koku demiştim 🥺 gerçekten o koku o sıcaklık bambaşkaydı. Of canım yenidoğan çekti 😃