Hani narkoz alındığında kıpırdamamak lazımmış ya tüm vücuda yayılmasın atılımı kolay olsun ben ilk hiç kıpırdamadım kendimi şartlandırdım doktor hazır mısın bebeği alıyorum dedi sonra ağlama sesini duydum anestezi uzmanı bna ne yapıyorsun dedi ne yapıyorum dedim acıyı hissediyor musun dedi hayır dedim ayaklarını sallıyorsun farkında mısın dedi meğerse ağlıyor diye uyutmaya çalışır gibi ayaklarımı sallamışım😂😂🥰 sonra bi getirdiler annem diye bağırıp nasıl ağladım