sukusu21 ilk doğumumda bende annemmm diye ağladım. Videosu bile var izleyince fena oluyorum. 2.dogumumda hemen kucağıma alamadim cok kotu bir süreçti. Odaya temizlikci girdiğinde hani bebek nerde diye sorunca bavuldaki açılmamış kıyafetlere bakıp hüngür hüngür ağlamıştım kadın pişman oldu konustuguna😕😳 kızımida ilk gördüğümde video halindeydi sırtı görünüyordu kurban olurum sanaa anneemm demiştim 8 gun sonra kuvozden çıkınca ayy ne kadar küçüksün sen dedim😂😂😂 içimde kalmış anlatayım dedim yaa