bsrpyrz Eğer kan hep çook yoğun şekilde devam etmiyosa, ya da egzamaysa egzama çoook yoğun olmuyorsa asıl hata bu tarz katı diyerler. Çocuğun besinlere karşı olan tolere yeteneğini kısıtlamış oluyıruz. Ben de aynı hataya düştüm düzelmiyor demek ona da buna sa şına da alerjisi var diye diye kabak oatates zeytin yiyordum sadece. Ama doktorumuz çok kızdı ve hemen diyetimsadece süt ve süt ürünleri, soya ve yumurta olarak kısıtladı.