Aysana bsrpyrz bebeğiniz ne tepkili tam bilmediğim için eger cilt tepkiliyse diye egzama örneği verdim. Asla ama asla öyle katı bir diyet yapmayın. Hem bebeğin gıdaları tolere etme kabiliyetini hem sütünüzü azaltır hem de sinir yıpratır çünkü ben de aynı şeyi annelik içgüdüsüyle yaptım.
bsrpyrz Aysana mukuslu ve kanlı kaka tepkili😣 doktor ne derse onu yapıyorum yapmasam adam bana ne geliyorsun dese bişey diyemem napcam inan bilmiyorum bana diyeti sırayla bozcaz görcez dedi. Bi taraftan boşlukta gibiyim bişey yiyemiyorum canım hep bişey yemek istiyor ama yasak😑 zayıf biriyim bu zamana kadar hiç diyetle işim olmadığı için zorlanıyorum..
adles89 Hepımızıın Allah yrdımcısınolsun gercekten zor benım kızımdada köpuklu kaka ve kan gördüm ondan dolayı dıyetteyım 15 gun oldu deneme yanılmayla devam yola ama burdakı arkadasları dınleyıp sanırım bende alerjı uzmanına gıdıcem bu sekılde bır yol alamayız dıye dusunmuyo degılım😟
Zeynocan34 Benimde kızım köpüklü kaka yapıyordu kendi kendine düzeldi ama kilo alımı çok az ayda 200 300 gr doktora gittşm kan tahlilinde bişey çıkmadı şdrar istedi onu da ben birtürlü beceremedim alerji mi acaba
Esrahr bsrpyrz domates ve çilek alerjeni yüksek besinlerden nasıl dememiş doktorunuz hayret. Ben 2 aydır süt ürünleri 2,5 aydır da katı diyet yapıyorum bizde çok şükür düzelme oldu. Diyet açmaya başladık alerjisi olan gıdayı tüketince eskiden ne kadar kötü zamanlardan geçtiğimizi hatırlıyorum. Allah tüm alerjik annelerin ve çocukların yardımcısı olsun...
bsrpyrz Esrahr doktoruma sordum listemizde onlar yok ama onlarda çıkartalım dedi. Katı diyet dediğiniz nedir?
Esrahr bsrpyrz mesela süt ve süt ürünleri, yumurta, tahıllar, baklagiller, et, mısır soya benim diyetimde olanlar. Baya Afrika diyeti gibi bir şey 🤷🏼♀️
bsrpyrz Esrahr zaten geriye bişey kalmıyor yemeğe 😂 peki bebeğiniz kilo alabiliyorum normal şekilde? Banada yumurta süt ürünleri balık et tavuk soya yasak.. 😊
Esrahr bsrpyrz çok şükür kilo alımında sıkıntı yok zaten sütte bol su içip ve öğün atlamayınca sıkıntı olmuyor mama yazdı dr henüz kullanmadık
bsrpyrz Esrahr bende kullanmadım mama en son çare olsun dedik kendi kendime 6 ay anne sütü içse sonrasında içmesede sıkıntı yapmam😑
Esrahr bsrpyrz aynen bizde ilk 6 ay anne sütü almasından yanayız. Bu süreçte de süt yetmezse tabiki mamaya geçeriz. Çok geçmiş olsun.
adles89 Karakuzu Merhaba! Nasıl bır ıslem uygulanıyor 3 aylık bebegede yapılabılıyor mu ? Istanbuldan mısınız hangı hastaneye goturdunuz acaba ?
Karakuzu adles89 kolay 15 dk da biten bebeğin canını yakmayan bi işlem canım sırtına bişeylet damlatılarak yapılıyor bi plastik yardımı ile ben Denizli’de yaptırdım
Halosmom Karakuzu kesin sonuç veriyormu acaba ben de çok kararsızım gidenler tüm şikayetlere rağmen alerji testi temiz çıktı diyor. Aynı problemler benim oğlumda da var kakada kan mukus. diyetteyim çocuk doktorumuz diyete soktu ama alerji doktoruna gitmeyi planlıyordum kafam karışık
Karakuzu Halosmom kan varsa kesinlikle alerjidir diyo tüm doktorlar bizim çoklu besin alerjimiz çıktı sadece 1 kere kan görmeme rağmen ki birden fazla kan da çocukta kan kaybı yaratıyormuş ben gitmekle en iyisini yaptığımı düşünüyorum çünkü yediğim herşey dokunulmuyormuş nerdeyse şimdi sadece patates yiyorum sabahları yani kesinlikle gidilmeli