seheriko ya sonradan şey geldi aklıma kızım daha 1.5 yaşında ve eşimle çok güzel fotoğrafları var onları birleştirip fotoğrafçıda çıkarttıracağım güzel de bir çerçeve alıp ona koyacağım sonra güzel de bir hediye paketi yapıp kızıma veririm babana götür diye 🤗 en güzel hediye anılar olsa gerek 🥰