Anesanne Evet gerçekten güzel ve anlamlı bir hediye fikri. Zaman kısıtlı olduğu için ben dijital çizdiriyorum. El çizimi olanlar çok daha güzel aslında ama vaktim yok. 2 ay kadar sürebiliyor birazda maliyetli el emeği olduğu için. İnstagramda bi sürü sayfa var. Benim siparişim gelsin eğer güzelse, parasını hak ediyorsa size de söyleyeyim. Çünkü şuan ne geleceğini inanın bilmiyorum 🤷🏼♀️