Bhazalkrts06 seheriko ben sosyopix den babam yazılı ikisinin resmi olan bi tablo yaptırdım fiyatıda uygun bi bakın isterseniz❤️
Aysimam2019 istanbullugelin34 merhaba geçen yıl bende yaptırmıştım fikir olur belki instagrm da eftunart diye bi sayfada
Bhazalkrts06 seheriko veya bileklik takıyosa ayak izini yada parmak izinin kazındığı bi bileklik yaptırabilirsin
Dmla75 seheriko keşke bende birşeyler yaptira bilseydim herkes ne güzel şeyler düşünmüş 😞 eşim batmada çalışıyor bende diyrbakrdayim offf🥺🥺
DevNsn Dmla75 Kargoyla yolla cnm Batmanla Diyarbakır arası 1 saat hatta çocuğunu al git sürpriz yap eğer imkanın varsa bir restorandan rezervasyon yaptır erkekler yemek yemeyi sever ☺️Buda sürpriz olsun hediyeni de verirsin almasan yine olur sen ve çocuğunu görcek bundan güzel hediyemi olur
lux33 seheriko bu akşam eşime kredi kartını Verde sana hediye alayım dedim 😂😂😂😂 gülüyor yok artk falan dio napim kimden isteyim 😂😂
thetkc seheriko Ben resim birleştirmeyle, kanvas tablo yaptırıyorum.. Annem vefat ettiği için eşim tanışamadı, maneviyatı olan hemde çocuklarımızada hatıra olacak bir hediye olur diye düşündüm 💝
Myrose Nuraytt bir fotoğrafçıda yaptırdım belki çevrenizde yapan vardır veya internetten yapan sitelerde olabilir
Mrv1007 seheriko benim eşim çok kıt bu konularda manevi hediyeleri anlamaz o yüzden ben crocs terlik aldım haahah çirkin çirkin terliğe onca para verdim ama seviyor napalım🤣 kızım ilk doğduğunda şu tablodan yaptırmıstım ikisine onu cok sevmişti ama https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-super-baba-cocuk-karikaturlu-3d-ahsap-tablo-kc7702101
Mrv1007 Deletedmom_23 anahtarlık aklıma gelmedi ama tablo olarak o kadar güzel ki, boyutu da cok iyi tam duvara asmalık öyle ufak bi şey değil 💕
Merimahir Kalimbanne bende bu gün aldım. 2bebekli war böyle boy boy yapacağım. İnşaAllah 😅🙈yapabilirsem tek başıma 😅😅😅
sabiriogrenenbiranne DevNsn Benim saçımı istiyordu ama ben onun daha mantıklı olacağını düşünüyorum. Kayınvalidem ağır emes hastası. Annesinden hatıralı güzel bir hediye olur diye düşündüm.Neden şaşırdınız ki?
Dmla75 DevNsn düşündüğünü için sağol canım okurken tabesum etim ama imkanım yokk tekrar sağol dusugundugun için 💝