annelinkoo seheriko eşim motor düşkünüdür oğlumla birlikte karikatür yaptırdım ikisi de motor üzerinde karikatür sadece kafaları fotoğraf baskısı masa üzerine. Çok güzel bir şey
Meral1907 seheriko ben ınstagram’da bir sayfa görmüştüm elektronik çakmak mıdır nedir ondan aldım. Üstüne ismini de yazdırdım. Sonra arka kısmına da bir söz yazdırdım. Çok güzel bence..😂
edep_ya_hu_edep1 AnnaKurt AnnaKurt cnm cok güze bir fikirmiş bende yaptırmayı düşünüyorum da fikir oldu bana da yani :) nereden yaptırdınız bide üzerine ucunuzun resminimi bastırdıniz yoksa sadece oğlunuzun bide eşinizin mi
AnnaKurt edep_ya_hu_edep1 sadece oğlumla eşimin. Askeriyede kullanmak isterse rahat kullansın diye. Linkini atayım https://www.ciceksepeti.com/en-guzel-baba-bardagi-kcm66998762?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15280473244&gclid=CjwKCAjwy_aUBhACEiwA2IHHQErsxfxcsOh8YbV4hWhe1uy0_zTB5NvDD_ih8hp0QGoNDSQn5HdzqRoC3kAQAvD_BwE
edep_ya_hu_edep1 AnnaKurt Bu arada benim eşim de erzurumlu 😀😃 bide rica etsem fotosunu paylasirmisinix
witcher Anesanne Öğrenirseniz bana da yazar mısınız 🙏🏻 Benim kayınbabamda hamile oldugumu öğrendiğim ay vefat etti torunu olacagnı öğrenemedi bile ve bu ilk babalar günümüz anlamlı birşey yaptırmak istiyorum
Anesanne witcher yorumlardan anladığım kadarıyla instagramda fototamircisi diye bi site varmış o yapıyormuş. Bir bakın isterseniz