35+4 de doğdu benim kızım da 16 gün yoğun bakımda 3 gün de gözlem odasında ikimiz kaldık kaldığı süre boyunva entübe edildi 17. Gün ilk defa kucağıma alıp emzirdim gözlerini ilk defa gördüm minik kızımın 2750 doğdu 2480 e düştü ciğerlerinde problem olduğu için midesi baalı yapmasın diye çok az besliyorlardı birsürü badire atlattık yani acele etme çıkar Allah’ın izniyle ama biliyorum ki senin üzüldüğünü hissediyor o yüzden moralini yüksek tut doktorlar herşeyden tam emin olmadan çıkartmıyor yoğunbakımdan ki öyle de olsun zaten benimki çıkacağında biraz daha kalsın ya bişey olursa demiştim hatta çünkü orda bişey olsa hemen müdahale ediyorlar evde olırsa ben naparım diyodum hep işte bu düşünceden kurtulana kadar rahat ettiriyo ve öyle veriyorlar bebişkoyu 😊