Aysunkale23_ Ben de 35 haftalık suyumun azalması nedeniyle acil dogum yaptım kızım 2.250 doğdu 22 gün kuvezde kaldı. 8 gün entubeydi, dirençli enfeksiyonu vardı. Şükür suan iyiyiz 4.5 aylık olduk Allah bütün kuvez yolu bekleyenlere hayırlı kavuşmalar nasip etsin