Aysunkale23_ 35+2 de acil spinal sezeryan oldum bebeğim 2.600 gram doğdu şişi inince 2.400 oldu bugün 8 günümüz 3 aşamadaydı bugün 2 aşamaya geçti burundan okjijene bebeği yoğun bakımda kalan varmı ne zaman taburcu oldunuz
TwinsmomDA Aysunkale23_ oksijenden kurtulur kilo alımı olursa ve beslenmesi ilerler ise çıkarırlar büyük ihtimalle uzun sürmez. Sağlıcakla kavuşun
Zeynossunannisi Aysunkale23_ 31+4de 1500 gr dogdu kızım 12 gün entube toplam 3 hafta kuvezde kaldi şimdi yanımda 3 aylik olduk çok şükür
benaslindayohum Aysunkale23_ bizim kiz kuvozdeydi burnundan hortumla 1 gun kldi sonra cikardilar 2090 dogdu 2006ya kadar geriledi ememiyirdu agzindan hortumla beslendi ilk gunler 33+4te dogmustu 16 gun kaldi kuvozde icinizi ferah tutun ❤
Aysin3838 Aysunkale23_ geçmiş olsun şifasını versin Rabbim . Benim çocugum farklı bir hastalıktan yattı 80 gün kaldı oksijende
Pirayeada Bırakın kalsın arkadaşın bebeğini erken verdiler evde ciğeri fazla gelişmediği için zature oldu daha çok kaldı hastane de
Aysunkale23_ Pirayeada Doğru diyorsun canım bizde öyle diyoruz zaten tam iyi olsun öyle çıksın Allahın izniyle 🌼Rabbim hepimizin evladına şifa versin
Ikizannesi5 Aysunkale23_ öncelikle çok geçmiş olsun ve tebrik ederim canım ben üç prematüre bebek annesiyim büyük oglum 34 de dogdu 5 gun kaldı ikizlerim ise 24 haftalik 700 gramla açtılar gözlerini hayata tabi odem gidince 500 e kadar düştüler 89.gun sonunda kavuştum su an 13 aylik oldular asla kendinizi üzme yıpratma haftanız cok guzel canim 🍀
Aysunkale23_ Ikizannesi5 Maşallah barek Allah canım. Nasıl büyük bir mucize Rabbim nr kadar büyük rabbim evlatlarını sana bağışlasın yavrumuda bana inşallah