Aselikoommm Bu ebelerin sacmalamasini anlamiyoorum. Dogdu digali mama kullanuyorum. Hastanedee hipp verdiler bende o markayla devam ettim. Duymadigim bi markaydi ama sonradan cok iyi bi marka oldugunu anladim şeker falanda yok zaten şekerli bi mama olsaydi cocugu şişirirdi bebelac kullanan arkadaslarimin cocuklari duba gibi yerinden kalkamiyor bosuna cocuga neden kof kilo aldiricaz ben cok memnun kaldim hippten kizim 6 ay 25 gunluk 8 kilo şuanda. Dogdugu zmaanlar saglik ocagina gittigimde ebe bnada dedi mama neden kullanuyosun butceye zarar falan. Zaten keyfimizden kullaniyoruz ya mamayi sacma sacma konusuyorlar. Sen hic aldiris etme bebegin mamayi sewiyorsa ve kilo alimi normal duzeyde gidiyorsa devam et. Her bebege yaramayabiliyor bebeklerimizin bunyesine bagli bir durum. Aptamilde herkes guzel diyor kimisi kabiz yapiyor dio buda bebegin bunyesiyle alakali.