Hafizehdjakjx ilk verdiğimde benimki de içmişti canım 120 yapmıştım ben bir öğün olsun bende o sırada sütümü sağarım kenara koyarım diye ama 5 saat tok tuttu o kadar emzirmemek bana fazla geldi sonra hep 90 yaptım 2 3 saat tok tutsun diye ama sonra hiç içmedi her yaptığımı döküyorum ya da en fazla 30unu içip bırakıyor öğürüyor. Evet 3 hafta içinde tüketilmesi lazım bizim son 1 haftamız kaldı o da muhtemelen böyle yap dök yap dök ziyan gidicek olan bizim 130 liraya oldu 😂