-HafsaNur24 canım her yere sık ondan, ben mutfak dolabı altlarına, süpürgeliklerde kenarlar açık kalmış bizde oralara, kapı dipleri de açık odaların oralara, her köşeye sıktım. Dış kapının kenarlarına da, sıktıktan sonra Koku çok oldu bnde ilaç kokusu, bir gece komşumda yattım, eşlerimiz gececiydi. Sabah eve geldim 3 4 ölü vardı bidaha görmedim. Sende her köşeye sık. Nerden geldikleri belli olmuyor.