Kokoshbaby deno1 bnmde bu sekildeydi camların kenarlarına dsardan silikon çektik bidaha karınca gormedim ewde
deno1 Kokoshbaby canım keşke camdan tek gelmis olsaydı parke kenarı dogalgaz boruları çeşmelerin başlığından ben bi yeri kapatsam ertesi gün başka giriş yolu buluyordular ben çareyi taşımakta buldum evi taşıdım
deno1 MissMisfit_ raid sıkıyordum 2 gün yoklardi üçüncü gün geri baska yer bulup cikiyorlardi illet gibi birseydi ben kışın evimi taşıdım kiracıyim zaten yeni girmiştim o eve tekrar 1 sene içinde iki kez taşınmış oldum