Edafiko Yusufhavva vala o kadar bilmiyorum ama arkadaşımla aynı yerde oturuyroız eşi gidip geliyor burdan genelide öyle hemen hemen
Rabia_00 Edafiko kusura bakamayın yazamadım çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı inşallah bizim de bi an önce açıklanır ve gider yerleşiriz . Gözümde çok büyüyo
Edafiko Rabia_00 vala çok zor taşınma çocukla helede Allah büyük yerlşimce de btip gidiyor Allah büyük dert vermesin
Rabia_00 Edafiko merhaba biz daha önce konuşmuştuk 🥰az önce açıklandı Kars merkez olmuş biz ev baktık da doğru düzgün ilanda ev yok nasıl bulcaz ev 🙈
MinikPrensesannesii Yusufhavva evet güzel biraz ev sıkıntısı var ama şükür güzel temiz bi ev tuttuk sabah
Edafiko Rabia_00 umarım iyi insanlara denk gelirsin bende geldim çocuk durmuyor eşim tek başına mücadele ediyor ev sahibim geldi baktı halim harap girdiler yardıma sağolsunlar batıdan geldim böyle komşuluk görmedim
Rabia_00 Edafiko yaa ne iyi insanlara denk gelmişsin darısı bize inşşallah hepimiz iyi insanlarla karşılaşalım ☺️