Nurahsen09 ev yok cidden burda bulamıyoruz bulduklarımızda zemindi artık istemiyorum zeminde oturmak evinin avantajı var beniö için dediğin gibi dezavantajda var eksik kalabilir eşyalarım bi onları tamamlarım masraf olcak onu düşünüyorum yine şükür bi ev bulduğumuza diyoruz hayırlısı olsun inşallah sizde güzel bir ilçeye atanırsınız