Edafiko bizde şuan karlıova çat karakolundayız eşim ev götürülemez karakolda çalışıyor sağlık raporu aldım kendi rahatsızlığım nedeniyle dahiliye uzmanı olan yerde ikamet etme zorunluluğu oluştu çünkü ilçe tayini bekliyoruz ev yok ya ilçede dün bi bulduk 3+1 200 metrekare resmen aşırı büyük ısınmıyorda ne yapcaz bilmiyorum birde bingöl merkeze gelme ihtimalimiz var uydukentten bakcaz ev siz neresinde oturuyorsunuz merkezin