Peki Ndmdmr Kızımın adı Ebrar Hira eğer ilerde çocuk düşünürsem ve oğlum olursa ismi Ensar Baha olacak farklı isimlerde Uraz, Ayaz, Pars, Umut isimlerini de seviyorum
Naturall Ndmdmr Oğlumun ismi Teoman, kuranda geçenlerden en beğendim isim Ali o da eşimin ismi zaten 🥰 Ne olabilir kuranda geçen Yusuf ismini beğeniyorum
Burakveannesi Serserilikiz Aaa ne zaman doğdu acaba benim ilk oğlum da berat gecesi doğdu ismini berat koyduk 😀
Seydameva Gari_de_Gari ooooo 😂ben pek yoktum yA bebeklerden sonra çok aktif olamadım taşınma işi falan oldu şğkğr bira rahata kavuştuk 🥰 nasılsın? Nasıl gidiyor
Deletedmom_23 Ndmdmr Oğlumun adı Mehmet Han. 👑 Soyadımızla birlikte çok hoş oluyor. Bir oğlum daha olursa Tuğrul Han ya da Yahya Kemal istiyorum.
Gari_de_Gari Seydameva şükür canım iyiyim bildiğin gibi.Yavrularla yuvarlanıp gidiyoruz 😅 Sen nasılsın ,nasıl gidiyor hayat
AnnaKurt Seydameva Ahahhaha yok kız çevremde çok hamza olmasa ali Barlas yerine Hamza Barlas da koyabilirdim. Ben kuranda geçen ve peygamberimize yakın olmuş herkesin ismini severim
bikerem Ndmdmr oglumun adi İbrahim Kerem. Bi büyüğümüzün adi falsn değil😁 Ali Kerem olscakti esim rüyasinda İbrahim gorunce İbrahim Kerem oldu