Gari_de_Gari Seydameva şükür canım iyiyim bildiğin gibi.Yavrularla yuvarlanıp gidiyoruz 😅 Sen nasılsın ,nasıl gidiyor hayat
Seydameva Gari_de_Gari valla biz de yuvarlanmaya çalışıyoruz çocuklara yetişmeye çalışıyorum kendileri aşırı yaramaz oldukları İçin 😂🤦🏻♀️
Gari_de_Gari Seydameva büyüdüler akıllandık dururdum lakin laf dinlemiyorlar arada😅kavgalarımız inatlaşmalarımız oldukça çok.Ama birlikte oyun kuruyorlar,birisine kızarsam diğerine arka çıkıyor,hatta birlikte ağlıyorlar 😂
Seydameva Gari_de_Gari hadi ya bizim kız çok inat nasıl olacak merak ediyorum gerçekten bazen imdat diye bağırasın geliyor