Burakveannesi Serserilikiz Aaa ne zaman doğdu acaba benim ilk oğlum da berat gecesi doğdu ismini berat koyduk 😀
Hsngny Ndmdmr Benim oğlum adı Hasan Safa ikinci oğluma hamileyim şuan bende bekliyim bırda değişik isimler gelir belki 😊
Deletedmom_22 Hsngny Hasan ve Sefa yakın bir tanıdıklarımın ismi , ikisi abi kardeş 🥰 Sefaya Safa diye sesleniyorlar 😁
Deletedmom3544 Ndmdmr ben Timur çok seviyorum Allah nasip ederse oğlan olursa onu koyucam .tekrar kız olursa ya yakut yada zümrüt.simdiki kızımin adı elif tuğra 🖤
Deletedmom_22 Ndmdmr Yusuf ismini seviyorum kuranda geçenlerden❤️ Oğlumun ismi Emre Han. bu ismi de eşimle Severek koyduk 💙