MinnakAsel bizim de 2 hafta önce başımıza geldi çok şükür geçti ama ilk 3 gn o yüksek ateş mahvetti bir de ilk gün doktor zehirli bademcik dedi penisilin iğne vurdurdu 2.gün kızarıklıklar çıkınca aynı şeyi söyledi ateşten dolayı vücut tepki vermiştir antibiyotiğe devam dedi dayanamadık başka doktora götürdük de 6.hastalık dediler boşu boşuna yavruma o iğne yapıldı antibiyotik kullandık :((