Beyaz95 burda benim anlamak istemediğim bir durum yok bu ne agresiflik bi sakin olun. Enfeksiyon yok tüm tahlilleri yapıldı, belirttiğim crp değeri de bu zaten bakteriyel bir durum olmadığını ifade eden değer. Doktor da bunu söyledi enfeksiyonu yok antibiyotiğe gerek yok dedi ama ateş devam ederse başlarız diyor. Ben kullanmak istemiyorum derken doktor dese de inat edip kullanmayacağım anlamına gelmiyor. Gerekirse elbette kullanacağım benzer durumu yaşayan anneler var mı diye burada fikir almak istedim. Mesela 3 gün sürüp ateşi bitenler ve boşuna antibiyotik kullandığını belirten anneler de var yorumlarda.