Arkadaşlar bebeğimin 2 gündür ateşi var. Ateş harici sadece huysuzluğu var öksürük vs yok. Kan tahlilleri temiz Crp normal sınırda, kulakları temiz, bugün hafif ishal gibi oldu kaka tahlili de temiz çıktı. Doktor geçmeZse antibiyotik başlayalım diyor ama ben antibiyotik kullanmak istemiyorum ya diştense diyorum. Ama ateşimiz 38.8-39 civarı hep. Diş bu kadar yüksek ateş yapmaz diyor doktorumuz. Allahım tüm bebeklere şifa ver 🙏