UmutBey bende önce Bi tedirgin oldum olur mu üşür mü diye ama baktım çok sıcak giydirdim kısa kollu tulum şortlu üstüne de müslin atıyorum. Evdeki bütün camlar da açık estiriyor. Bazen sabaha karşı camı kapatıyorum ya da üstünü daha kalın örtüyorum o kadar. Zaten üşüse veya sıcak olsa illa ki rahatsız oluyor anlıyorum.