Minikkus14 simiyyy tabiki zıbınla yatsın sıcaklıyordur 2 buçuk aylığız biz 3-4 gündür sürekli zıbınla
symnsfkmtr41 simiyyy Bu çok doğru bir yaklaşım. Hatta eskiden hasta insanları soğuk su ile yıkayarak tedavi ederlermiş. Bizler tersini düşünüyoruz ama sıcak çok da sağlıklı bir şey değil. Çünkü terlemek hastalığa davetiye.
lalbg simiyyy odamız 25 derece ince askılı çıtçıtlı atletle uyutuyorum uzun kollu giydirsem asla uyumaz☺️
BelisMelis411 simiyyy dazla tabı benım kızım 26 derecede zıbınla yatıyor suan askılı zıbın var uzerındede müsli var sadece otekı turlu kısakollu sort giydirsemde aglayarak uyanıyor
aslansmomm simiyyy siz öyle yatabilir misiniz bu sıcakta, bence fazla oğlum 7 aylık kısa kollu zıbınla yatıyor ve içerde soğuk üfleyen fan çalışıyor odası 29 derece
BelisMelis411 simiyyy oda suan 25 derece askılı zıbın ustundede müsli var o kdar.. gıydırsem aglıyor. Sıcaklıyor
Alparslan54 simiyyy dört buçuk aylık 26 deerece kısa kol ve şortla yatıyor muslinden uyku tulumu giyiyor yoksa gece üstünü acıyor sonuçta bizlerde üstümüzü ortmesek gece usuruz ince bişey ortebilirsin kısa kol üstüne ve çorap giydirme
BelisMelis411 simiyyy bızdede sıneklık yok stor var ama ustten acıyorum stor ınıkken sıkıntı olmadı hıx kaç akşamdır öyle acıyorum bıraz havalandırıyorum serınleyınce yada ben uyucagım zaman kapatıyorum