Tubasahra manisalıyım Manisa da yaşıyorum. Haaarika 2 tane hastanesi var merkezde. Kocaman özel hastaneyi aratmaz. Okullar çoğu zaman yürüme mesafesinde. Kiralar heryerde olduğu Gibi pahalı. Ama harika bi şehir. Sakin, temiz. Sıkılırsanız İzmir 20 dk uzaklıkta. Kocaman bir avmsi var. Çarşısı, parkları cafeleri harika. Hakkınızda hayırlısı olsun ♥️