Gari_de_Gari Ya ben cok istİyorum buradan tasinmak ,uzaklasmak.Esim cocuklar icin biraz kararsiz ki ben de oyleyim.İnsallah hayirli olan olur.Boyle cocuklarla gezebilcegim park ,piknik yapabilecegim alanlar olsa bana yeter.Oyle avm falan istemiyorum.Dogalgaz var dimi bak o onemli 🤓🤓