Tubasahra Merhabalar manisa’da yasayan hanımlar. Orada yaşam nasil,okul duzeni,kiralar,evler biraz bilgi verirmisiniz rica etsem. Kocaeli’den Manisa’ya taşınsak pişman olurmuyuz.
Yazannesi1 Tubasahra Üstte kalsın canım benim🌸 Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah 🙏🏻 iş için mi taşınmak istiyorsunuz
tontisbebegim Tubasahra manisalıyım Manisa da yaşıyorum. Haaarika 2 tane hastanesi var merkezde. Kocaman özel hastaneyi aratmaz. Okullar çoğu zaman yürüme mesafesinde. Kiralar heryerde olduğu Gibi pahalı. Ama harika bi şehir. Sakin, temiz. Sıkılırsanız İzmir 20 dk uzaklıkta. Kocaman bir avmsi var. Çarşısı, parkları cafeleri harika. Hakkınızda hayırlısı olsun ♥️
Hilalkus Tubasahra akhisardayım burası güzel kiralar 1500 2000 ama yaşanılacak yer ben kocaelide ojudum ama akhisar kıyım tabi Bi sekaparkımız yok en çok onu özlüyorum
Tubasahra Yazannesi1 Saol canım.Evet iş yeri gidiyor eşim de kararsiz bana kalirsa koşa koşa gidicem de 🤓Biraz bilgi toplamak istedim ancak kimseden ses yok henüz
Mine1111 Tubasahra manisalıyım canım ailem manisada yaşıyor ben eşimin görevi nedeniyle farklı şehirdeyim buyur sor ne istersen 🌸 bu ara da manisa merkeze mi taşınacaksınız tam olarak neresi