ecem34 Ah o 2. Ay aşısı..Uykularım kaçıyordu nasıl yaptırıcam 4 aşıyı diye🙄(4. Menenjit aşısıydı doktor sağlık ocağı ile aynı gün vuralım,yan etkisi olursa ayrı ayrı yaşamasın çocuk demişti)O kadar iyi anlıyorum ki sizi.Çevreden üzüntümle alay edercesine “ahh tabii yeni annelik böyle bir şey” ,”ne var canım ağlayacak tabi”, “e onun iyiliği için(sanki biz bilmiyoruz)tarzında yorumlar😒4 aşıya rağmen çok şükür ateş huzursuzluk olmadı oğlumda.Siz içinizi ferah tutmaya çalışın,umarım sorun yaşamazsınız.Sorunuza gelince sağlık ocağındaki hemşire gelmeden calpol ver dedi ama bana mantıksız geldiği için vermedim.Aynı gün doktor uyardı,bazıları önceden veriyor böyle bir hataya düşme diye.Nitekim ihtiyaç kalmadığından boşuna ilaç vermemiş oldum😉