ecem34 canım bizde 2.ay aşimızı yeni olduk bende sordum öncesinde calbol veriyim mi diye bana verme dediler ateş çıkarsa 3 4 saat sonra çıkar calbolun Bi etkisi kalmaz boşuna vermiş olursun dediler ne olursa olsun ilaç sonuçta verme dediler çok şükür ateş olmadı bizde ince giydirdim sürekli ölçtüm ateşini bacağı ağrıdı biraz huysuzdu sadece