Pnr_jr ecem34 öncesinde vermeyin , sonrasında olursa bir çay kaşığı verirsiniz. Bebeği yıkayıp gidin 3 gün yıkamamak gerekli oraya su gelmemesi için. İlla ateşi çıkacak diye bir kaide de Yok .
Ssbnmm Merhaba biz de bugün olduk uyku yaptı kızımda henüz ateş düşürücü vs vermedim aşı olduktan hemen sonra daha sağlık ocağındayken emzirdim böylelikle acıyı unutmasını sağladım :)
Zhdee Betulemre gerçekten çok stres yapmışım çok şükür dün gece 1 kere ateşi 38 oldu calpol verdim bidaha da bi sıkıntı olmadı. Bundan sonra da pek olmaz heralde yine bugün de takip ettim ama. Aşıyı vurulurken de düşündüğüm kadar ağlamadı. Biraz içinize su serpeyim :)
Betulemre Zhdee inşallah bizimde güzel gecer kolaylıkla atlatırız hem ben hem oğlum teşekkür ederizz teyzesi ♥️😊
elifakdeniz Bizde bugün bi kaç saat önce yaptırdık sık sık ateşini ölçün yükselmeye başlarsa ilaç verirsiniz dedi şimdilik ateşi yok huysuzlanıyo gibi tam onu da anlayamıyorum bakalım nasıl geçiricez
Mineltoygar elifakdeniz biz de bu sabah olduk öğlen çok huysuzlandı calpol verdim yarım çay kaşığı oğlum hala uyuyo