Durununannesi46 1 kadeh şaraptan hiç bir seu olmaz korkma,ben hamileyken yılbaşında 8 aylıktı bebeğim karnimda ve doktor 1 kadeh şarap icebilriisn demişti,ben burayı tercih etmiştim,şarabın zaten alkolü çok düşük aynı zamanda kalp sağlığı içinde faydalı .