Şimdi buraya son kez bi cevap yazıcam arkadaşlar sonrasında benim için bu konu kapanıcak. Üzerinden 3 4 gün geçti zaten. Kimsenin anneliğin hakkında yorum yapmasına ihtiyaç duymuyorum öncelikle bunu söyliyeyim. Anneliği sadece alkole dayalı bir durum olarak görmeniz çok yanlış çünkü ben sigara da içen biriyim yani emzirirken bu dönemde içiyorum. Şimdi olay şu herkesin konu dışında fikri var ama sorun şu ki ben sizin fikrinizi değil kesin olarak bildiğiniz bir bilgi var mı dedim bu konuda. Yani sizin burda yazdığınız kötü eleştirici yorumlar açıkçası çok da umrumda değil. Gelelim fedakar anne olma olayına, 27 yaşındayım ve ben bu yaşıma kadar hep çalıştım hamilelik sürecim dahil toplam dışarı çıkma sayım gezmek yada misafirliğe gitmek için en fazla 5 dir. Kızım doğduğundan beri de yaklaşık 6 aydır da sadece sağlık ocağı için evden çıkıyorum. Tüm sosyal hayatım bitti. Bunun yanı sıra kızımı dünyaya getirmek için çok insanı hem karşıma almak zorunda kaldım hemde çoğu insanı sildim. Onu ben dünyaya getirmek istedim ve bu yaptığım şeyler fedakarlık değil. Kendi doğurduğum çocuğa bir şey yaparken yada bir şeyden vaz geçerken fedakar olmuyorum. Evet ben bir anneyim ama hala genç eğlenmeyi mutlu olmayı seven bir insanım da. O yüzden burda bıdı bıdı bir sürü yorum gördüm daha fazla kendimi anlatma açıklama yapma zorunda hissetmiyorum. Bol sohbetler.