Ates_mami çok güzel şeyler söylemişsiniz. Kimsenin anneliğine kimse karışamaz. Yaptıklarınız sizin de dediğiniz gibi sizi daha iyi bir anne yapmıyor. Soran annemizi de yaptıkları daha kötü bir anne yapmıyor. Herkesin karakteri, yaşayışı farklı. Herkesin kendini ne kadar alanda özgür/kısıtlı hissettiği farklı. Alkol size göre belli ki büyük bir sorun ve vazgeçerek fedakar olduğunuzu düşünüyorsunuz. Bir başka anneye göre de alkolün yerinde farklı bir şey olabilir. Siz 6 yıl alkol koklamayarak kendinizi kısıtlanmamış ya da baş edebileceğiniz kısıtlılıkta hissediyorsunuz. Farklılıklarımızla güzeliz ama birbirimize karışma hakkımız yok. Anne içeceğini ve akabinde napması gerektiğini sormuş. İçmek istiyorum ama bu konuda fedakarlık yapmalı mıyım sizce diye sormamış 🥰🙏🏼