Seymatevfikk benm bebeklerim 15 gün küvezde kaldılar haliyle biberon kullanıldı eve getirdikten snrada belşi kiloya gelene kadar yine biberon kullandık daha snra memeye geçtik bebeklerim hiç yadırgamadı hemen emdiler, halada emiyorlar sadece ikizlere sütüm yetmediği için mamaya devam ediyorum ve biberonla veriyorum.. Bence memeyi alıp almaması tamamen bebekle ilgili