Seymatevfikk canım benim bebeğim 33 günlük erken doğduğu için takviyeye ihtiyacı vardı mama ve meme olarak gidiyoruz ama bebekten bebeğe değişir çünkü ben biberonla mama verdikten sonra kafasını çevirip meme arıyo onu sen takip edebilirsin sadece bide mama verdikten sonra göğsümü tekrar veriyorum ki ağzında mamanın tadı yerine benim sütüm kalsın mamaya alışmasın diye kendimce böyle bişey yapıyorum Allah yardımcın olsun insallah memeyi bırakmadan biberonla beslersin