kirmizibasliklikiz_ sünnet güzel geçti çok şükür, lokal oldu ayaklarını kemerle yatağa bağlıyorlar biz klinikte yaptırdik gitmeden emla krem sürdük bide atarax şurup icirdik(1 tatlı kaşığı 1 saat önce) yani ağladı baya tabiki. Ama su an bende tam bilmiyorum ne yapicami yani benim oğlum da çok hareketli hareket ettikçe ağlıyor daha bu sabah oldu 1 saatte bir ağrı kesici veriyorum. Zaten bugün zorlanır yarına ağrı geçer dedi. Inşallah bu geceyi atlatırsak 😃🤲🤲